donderdag 15 december 2016

Mariette Swart on tour met Heleen 2/15

Mijn werk is zo leuk. Ik klop op harten, met de wens dat ze open gaan.”

Heleen is nog van vòòr mijn zelfstandig ondernemerschap. We kennen elkaar in verschillende rollen. Fijn dat ze ook mee viert. Ze wilde graag aan de slag met een dilemma en een systeemopstelling. Dank voor je vertrouwen en wat heerlijk we elkaar blijven ontmoeten in onze persoonlijke en professionele groei.


15 jaar geleden heb ik de eerste stap gezet op mijn coachpad. Om stil te staan bij deze 15 jaar ga ik opnieuw in gesprek met 15 coachees die deze periode karakteriseren.
 
Elk van deze coachees krijgt als cadeau een ervaring hoe ik nu werk, aan de hand van één van de volgende werkvormen, waaruit ze zelf mogen kiezen:
1. coachwandeling
2. aan de slag met een dilemma
3. vicieuze cirkel van oerklacht naar oerkracht



Geen opmerkingen:

Een reactie posten